Στις πρόσφατες εμφανίσεις τους στο Χονγκ Κονγκ, οι Coldplay συγκέντρωσαν ένα εντυπωσιακό πλήθος 200.000 ατόμων στο νεότευκτο αθλητικό πάρκο Kai Ta. Οι συναυλίες, που αποτελούσαν μέρος της παγκόσμιας περιοδείας τους Music of the Spheres, σηματοδότησαν τα πρώτα μεγάλης κλίμακας μουσικά γεγονότα στον νέο χώρο χωρητικότητας 50.000 θεατών, ο οποίος άνοιξε τις πύλες του τον Μάρτιο έπειτα από πολυετή καθυστέρηση.
Από τις 8 έως τις 12 Απριλίου, το Kai Ta μετατράπηκε σε επίκεντρο ενός τετραήμερου φεστιβάλ πολιτισμού, με θαυμαστές να καταφθάνουν όχι μόνο από το Χονγκ Κονγκ, αλλά και από άλλες χώρες της Ασίας και πέρα από αυτήν. Πολλοί επισκέπτες συνδύασαν τις συναυλίες με ταξίδι αναψυχής, εξερευνώντας την πόλη, δοκιμάζοντας την τοπική κουζίνα και συμμετέχοντας σε φιλανθρωπικές δραστηριότητες.
Ανάμεσά τους δεν ήταν μόνο κάτοικοι του Χονγκ Κονγκ, αλλά και επισκέπτες από διάφορα μέρη του κόσμου, οι οποίοι συνδύασαν τις συναυλίες με σύντομες διακοπές, εξερευνώντας αξιοθέατα, δοκιμάζοντας την τοπική κουζίνα και συμμετέχοντας ακόμη και σε φιλανθρωπικές δραστηριότητες.
Οι Coldplay και η επίδραση στην οικονομία
Η επίδραση στην οικονομία του Χονγκ Κονγκ ήταν άμεση. Σύμφωνα με το Συμβούλιο Τουρισμού, οι συναυλίες των Coldplay συνέβαλαν στην εισροή περίπου 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων στην τοπική οικονομία. Οι επισκέπτες ξόδεψαν κατά μέσο όρο 1.300 δολάρια Χονγκ Κονγκ την ημέρα, ενισχύοντας τον ξενοδοχειακό, γαστρονομικό και εμπορικό κλάδο.